Jaga rambut dan kulit kepala denga Shaklee Prosante

Mari kita tengok apa yang dalam dalam set Prosante.
Nourishing Scalpt treatment | 59 ml (RM95.00)
Penting untuk penjagaan kulit kepala yang optimum. Diperkaya dengan vitamin antioksida A, E dan Koenzim Q10 yang dapat melindungi anda daripa radikal bebas dan pencemaran persekitaran. Formula tanpa bilas dan tidak menjadikan rambut melekit atau berminyak.
Perbezaan Shaklee: Prosante Nourishing Scalp treatment adalah formula ekslusif yan g mampu mengurangkan keguguran rambut semasa penyikat dan melebatkan serta menguatkan rambut secara semulajadi apabila digunakan sebagai sebahagian daripada sistem penjagaan rambut ProSante.

Revitalizing Shampoo | 296 ml (RM66.00) Humektan bertindak bagi melicinkan kutikel rambut dan melebatkan rambutSistem pembersih yang lembut dan berpatenMenyegarkan dan menyeimbangkan kulit kepala dan rambut tanpa terlalu lembap atau kering.

Purifying Shampoo | 237 ml (RM62.00)
Membersih dengan menyeluruh, menyingkirkan sisa-sisa produk fesyen rambut, pengumpulan mineral dan bahan-bahan cemar dari persekitaran. Mengekalkan keseimbangan lipid dan lembapan semulajadi serta tidak melunturkan warna rambutIdeal untuk mengawal lapisan kulit kepala yang sihat, rambut juga tidak berkelemumur.

Replenishing Conditioner | 237 ml (RM67.00)
Pelembap yang pekat bagi rambut yang berkilat dan lembut bak suteraMemperbaiki kerosakan pada permukaan rambut dan memperbaiki hujung rambut yang bercabangMenguatkan rambut dengan protein dan humektan yang berasal dari alam semulajadi.

Lightweight Conditioner | 296 ml (RM66.00)
Melicinkan dan melembapkan rambut tanpa menjadikannya terlalu melekitMengembalikan elemen struktur supaya rambut kelihatan lebat, berkilat dan sihatMenghilangkan kesan statik agar rambut mudah digayakan dan diurus.

Long lasting finishing spray |237 ml (RM58.00)
Sesuai untuk fesyen rambut, memastikan gaya rambut tidak berubahMemberikan perlindungan UVMenguruskan rambut yang dikeriting halus dan rambut yang mudah kusut.
 
 
Meh baca testimonial Prosante kat sini...